Diaspora si Reintregirea

Societatea civila pentru reintregirea Romaniei

  • ACCESARI

    • 50,466 HITS
  • Flag Counter
  • ARTICOLE RECENTE

  • CALENDAR

    Februarie 2014
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    2425262728  
  • ARHIVA

  • Top Posts & Pages

  • Diasporasi Reintregirea

VITALIA PAVLICENCO

Posted by Mircea Popescu pe Februarie 14, 2014

14 Februarie 2014

VITALIA PAVLICENCO

=== De ce o susţin pe Vitalia Pavlicenco ===

De la început, declar că propunerea pe care am făcut-o pentru introducerea Vitaliei Pavlicenco pe Lista Naţională a Consiliului Naţional al Societăţii Civile nu am discutat-o personal cu dânsa, singura sugestie pe care i-am făcut-o fiind aceea de a propune altor membri fondatori, printre care mă număr şi eu, ca organizaţia Consiliul Unirii să participe împreună cu CNSC la alianţa electorală pentru europarlamentare.
O cunosc pe dna. Pavlicenco de prin 2002 când a aderat la Consiliul Mondial Român, înfiinţat cu un an înainte la Atlanta, Georgia.
Am întreţinut relaţii de colaborare şi după 2005 când am renunţat la funcţia de preşedinte al acestei organizaţii.

Continuare…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
